Friday, December 5, 2008

Winterslaap???


De laatste jaren zijn de winters niet echt streng, geen dikke pakken sneeuw en lange vorstperiodes. Voor elfsteden schaatsers niet leuk voor mij een reden zo veel mogelijk door te fietsen, natuurlijk niet te veel en minder snel!

En wat doe ik op die lange donkere winteravonden, weer wat met mijn muziekinstrumenten aan de slag die ik deze zomer schandalig verwaarloosd heb, véél lezen, spannende thrillers, waar gebeurde verhalen en reisverhalen.

Het laatste boek wat ik gelezen heb is van Josie Dew “Alle remmen los”.
Hier in beschrijft ze haar reis per fiets langs de kust van Engeland, een heel dappere en pittige dame die heel wat ellende en gevaar te duchten heeft gehad tijdens haar tochten, en ondanks dat toch geniet van haar reis. Een aanrader dit boek voor de fietsliefhebber.

Jacqueline heeft mij er op gewezen dat ik nog niets over mijn fietservaring in Engeland heb geschreven dus een van deze donkere dagen ga ik beslist een verslag hierover maken…………….

No comments: